W ostatnich miesiącach siatka połączeń PolskiegoBusa spuchła niesamowicie za sprawą partnerstw z innymi przedsiębiorstwami. Nic więc dziwnego, że do tego zacnego grona dołączyła również firma Mobilis Group na trasie z Warszawy do Płocka.
Co ciekawe, jest to pierwszy przypadek partnerstwa, w którym daną trasę będą obsługiwać wspólnie obydwie firmy. Do dotychczasowych 4 połączeń PolskiBus, na trasie z Warszawy do Płocka, dołączy 9 połączeń, obsługiwanych przez Mobilis. W sumie da to 13 kursów dziennie.
Dotychczasowi pasażerowie Mobilis uzyskają dostęp do platformy rezerwacyjnej PolskiBus i do atrakcyjnej sieci połączeń krajowych i międzynarodowych. W przyszłości współpraca pomiędzy firmami ma być rozwijana i stopniowo obejmować kolejne trasy. Mobilis Group jest właścicielem 10 spółek PKS na terenie Mazowsza, Warmii i Mazur oraz najprawdopodobniej również pozostałe trasy obsługiwane przez tę firmę będą włączane do sieci PolskiBus.
Pasażerowie PolskiegoBusa, dzięki nowemu partnerstwu zyskują 9 kursów na trasie do Płocka, realizowanych nowoczesnymi autokarami Scania A30, przystosowanymi do przewożenia osób niepełnosprawnych, bez potrzeby zsiadania z wózka. Dodatkowo w autobusie dostępny jest Internet Wifi, gniazdka elektryczne oraz skórzane siedzenia z dodatkowym miejscem pomiędzy rzędami. Pasażerowie przyzwyczajeni do standardów PolskiegoBusa nie powinni zatem narzekać.
Według zapewnień przedstawicieli PolskiegoBusa, firma pracuje intensywnie nad rozbudową własnej infrastruktury IT i systemu rezerwacji, tak aby można było z nim integrować kolejnych przewoźników. Jak widać, tan kanał dystrybucji jest dla linii autobusowych na tyle atrakcyjny, że coraz to nowe firmy decydują się dołączyć do giganta i zintegrować swoją siatkę połączeń z jego. Po rozszerzeniu siatki na połączenia międzynarodowe FlixBus i dodaniu kilku przewoźników lokalnych, Mobilis Group jest już szóstą firmą która weszła w partnerstwo z PolskiBus.
Możliwe, że już wkrótce staniemy się świadkami wielkiej konsolidacji rynku przewozów autokarowych w Polsce, pod parasolem PolskiegoBusa. Byłoby to ciekawe rozwiązanie, na którym najbardziej skorzystaliby pasażerowie. Centralny system rezerwacji dla wielu tras różnych przewoźników i gwarancja wysokiego standardu usług, to coś obok czego potencjalni podróżni nie będą mogli przejść obojętnie. Jeśli tylko PolskiBus będzie w stanie zagwarantować wysoką jakość i funkcjonalność swojej platformy rezerwacyjnej oraz zapewnić wysoką jakość usług oferowanych przez partnerów, to taki model biznesowy może okazać się sukcesem.
Podziel się tym postem na